Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer.
Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer.
Zoho CRM bruges af mere end 250.000 forretninger i over 180 lande. Zoho CRM er blandt de førende CRM-systemer til at konvertere flere leads, interagere med kunder og vokse omsætningen. Zoho CRM tilbyder de højeste tilpasningsmuligheder til prisen, og det vil vi i ZRM hjælpe flere danske virksomheder med at nyde gavn af.
Med Zoho CRM er der ingen bindende kontrakter eller ekstra udgifter. Du betaler for det, du får, og prisen er baseret på antallet af brugere samt periode - om du ønsker at betale månedligt eller årligt, det er op til dig.
Med avancerede sikkerhedsfunktioner som enkryptering, revisionslogs, IP-restriktioner og to-faktor-godkendelse beskytter Zoho CRM sikkert din data, alt imens godkendte brugere med adgang kan tilgå dataen nemt og hurtigt fra alle enheder.
Overvejer du at migrere og skifte fra dit eksisterende CRM-system, men er bange for tab af data og funktioner? ZRM anvender Zohos migreringsværktøj, Zwith, som hjælper med at sikre al data og funktionaliteter over i det nye system uden gnidninger.
Som kunde hos ZRM og Zoho får du adgang til 24/7 support direkte gennem dit CRM samt en direkte linje hos ZRM, som du altid kan bruge. Vi og Zoho kan hjælpe med alle problemer - store og små - og komme med en løsning på under en time i gennemsnit.
Hvis du har en kørende salgsafdeling, er det vigtigt at sikre, at der hele tiden er adgang til kundeinformation. Zoho CRM app gør det muligt at lade salgsafdelingen være på farten, imens de lukker handler effektivt, og samtidigt holde alle i virksomheden opdateret gennem appen.
Zoho CRM samler det bedste af generelle CRM-løsninger med vertikale industriorienterede løsninger under ét tag. Med Zoho CRM kan alt tilpasses dine behov – også udseendet, som kan gøres nemt uden at skrive en enkelt linje kode.
Derudover er prisen ‘all-inclusive’, og der skal ikke øvrige add-ons eller pakker til, for at integrere telefonisystem, e-mail, marketing eller andet.
Ja, vi vil meget gerne demonstrere mulighederne med Zoho CRM gennem et online webmøde. En demosession tager cirka én time, og for at booke en gratis demo skal du blot skrive til os her.
Ja, Zoho CRM understøtter p.t. 28 sprog, hvor dansk er ét af dem.
Derudover understøttes: arabisk, engelsk (US), engelsk (UK), bulgarisk, baha indonesisk, kinesisk (simpelt), kinesisk (traditionelt), kroatisk, tjekkisk, hollandsk, fransk, tysk, ungarnsk, hindi, italiensk, japansk, polsk, portugisisk (brasiliensk), portugisisk (portugisisk), russisk, spansk, svensk, thai, tyrkisk, vietnamesisk, koreansk og hebraisk.
Det varierer selvfølgelig fra opsætning til opsætning, men en Zoho CRM Enterprise licenspris koster ca. 300 kroner pr. bruger pr. måned, mens en sammenlignelig licens hos Microsoft Dynamics 365 koster ca. 600 kroner og hos SalesForce koster samme ca. 1.100 kroner.
Begge løsninger kræver også typisk yderligere tillægsprodukter for at kunne matche samme funktionalitet som Zoho CRM tilbyder.
Priserne er taget konverteret fra € med kurs 7,44 og fundet her
- SalesForce
- Microsoft Dynamics 365
På grund af 2 ting:
1) Vi anvender Zoho som vores primære udgangspunkt, når vi skal lave en CRM-opsætning for en kunde. Zoho leverer uden tvivl det bedste CRM system til prisen i markedet, og koster typisk kun 20% af deres konkurrenter.
2) Hos ZRM arbejder vi effektivt og med et entreprenør-mindset. Det betyder, at vi ofte kan levere samme kvalitet som andre i markedet, men på en tredjedel af tiden - og færre timer betyder en lavere pris for vores kunder.
For at få et tilbud på en samlet løsning skal du blot kontakte os enten gennem formularen her.
I ZRM har vi lavet utallige opsætninger, og vi lærer fra kunde til kunde. Vi tager udgangspunkt i hver kunde og lægger en ekstra indsats for at få den mest optimale løsning for hver kunde, der passer hvert individuelt behov.
Vi bruger ikke nogle prædefinerede templates og deler aldrig udviklingskode mellem kunder, men gør vores bedste for at standardisere løsninger på en meningsfuld måde for at sikre et optimalt brug af vores løsninger.
Zoho har udviklet en 100% mobilvenlig og optimeret version af CRM-systemet, så det kan bruges på farten af alle i organisationen. Kontakt os for at høre mere om, hvordan f.eks. salgsafdeling, markedsføring eller finans kan nyde gavn af mobilmulighederne.
Næsten alting er muligt! Kontakt os med dine ønsker og kriterier og så laver vi et individuelt tilbud. Vi tager selvfølgelig udgangspunkt i dine ønsker og kriterier i alle vores pakkeløsninger, men ved højtspecialiserede krav/ønsker er det oftest skræddersyede løsninger, der rækker uden for vores standardopsætninger og dermed standardpakker.
I modsætning til mange andre løsninger er ZRM’s løsninger ikke afhængige af ZRM’s eftersupport. Vi anbefaler dog altid en supportaftale, hvis man ønsker løbende opdateringer og finjusteringer.
Det betyder, at vi i ZRM har arbejdet med Zoho igennem en længere årrække og gennemført en række uddannelsesforløb hos Zoho. Derudover betyder det også, at Zoho bl.a. har valgt ZRM til at repræsentere dem i Danmark. Vi deltager også løbende i messer og seminarer og sikrer os, at vores viden på området altid er up-to-date.
Derudover får man som kunde ekstra fordele, da ZRM som autoriseret Zoho Partner kan opnå større fordele og komme først til opdateringer mm.
Hvis du allerede har et andet CRM-system og ønsker at flytte til en af ZRM’s løsninger med Zoho CRM er dette ganske let. ZRM hjælper med en masse værktøjer og sparring for at gøre det let og gnidningsfrit, uanset hvilket CRM-system, man anvender i dag.
Såfremt jeres nuværende CRM-system har mange speciallavede tilretninger, vil vi hos ZRM i langt de fleste tilfælde kunne hjælpe jer med at lave tilsvarende løsninger i Zoho CRM - oftest i en forbedret version.
I ZRM er det vores absolut vigtigste opgave at holde og opbevare al data trygt og sikkert. Vi har valgt at samarbejde med Zoho Corp., som har deres fysiske faciliteter stringent overvåget døgnet rundt alle årets dage med biometrisk adgang samt avanceret ild/oversvømmelse og tyverisikringssystemer. Deres sikkerhed på netværkssystemet er blandt det bedste verden over med den seneste enkryptering og indbrudsdetektion og forebyggelsesteknologier. Hvis du er interesseret i at lære mere om Zohos databeskyttelses forbehold, så tryk her.
– K.C Watson, CEO & Founder, Sherpa Digital Media
Hvad betyder partnerkode?
Vores partnerkode, er den kode, du som ZRM-kunde skal angive til Zoho for at få det mest mulige ud af din løsning.
CRM står for Customer Relationship Management og er et samlet system, som hjælper virksomheder med at bygge, vedligeholde og skalere deres relationer med nuværende og potentielle kunder. I al sin enkelthed består et CRM-system af al kundedata, der samles ét sted, og agerer indispensable informationsbase for hele organisationen.
Et CRM-system tager hånd om kunden fra det punkt, hvor et lead opdager et produkt eller en service til det punkt, hvor leadet indgår en aftale med virksomheden. CRM-systemet giver et større overblik i en virksomheds processer og spiller en afgørende rolle i at levere en enestående kundeoplevelse på tværs af kanaler.
CRM-systemer er oftest brugt af afdelinger i en virksomhed, der har en berøringsflade med enten salg, markedsføring, kundesupport og/eller levering. Et godt CRM-værktøj integreres typisk med eksterne systemer, der bruges af andre afdelinger og teams i en virksomhed.
For eksempel bør omsætning, ordrer og indkøb ideelt set deles og ses af både salgs- og finansafdelingen i en virksomhed. Det forhindrer manuelle data entry fra forskellige platformer og gør det muligt at have kontekstbaseret kundeinformation ved hånden, når man skal bruge det – fx ved en kundehenvendelse på telefonen.
For at lave en god investering i et CRM-system er det vigtigt, at virksomheden har CRM-metrikker eller en valueringsmetode på plads. Et CRM-systems primære funktion er at forbedre relationer med kunder og generere en højere omsætning. Derfor er det også nødvendigt at identificere, hvorvidt et potentielt CRM-system er beregnet til at ’tracke’ effektiviteten af ens salgs- og markedsføringsafdeling eller til at bygge en stærkere relation til ens kunder.
Når man har fået svar på dette, vil man kunne opnå en god grundforståelse for ens tilgang til at anskaffe sig et nyt CRM-system.
Et CRM-system består primært af elementer, der er nødvendige for at vedligeholde og udbygge kunderelationer. Det kan også tilpasses med individuel kode, så fx events, salg af billetter, finans mm. bliver integreret i det.
Uanset om du vælger et ‘custom’ CRM eller et standard, så bør følgende elementer være en nødvendighed for ethvert CRM-system:
Automatisering af salgsstyrken
Et CRM-system kan hjælpe dig med at strømline dine kritiske salgsfunktioner som at håndtere dine leads, deals, aktiviteter og salgspronose. Klar opgaverne meget hurtigere og mere præcist med nemme ‘drag-and-drop’ workflows, der kan oprettes af alle uden kodning.
Proceshåndtering
Dit CRM-system skal indeholde ethvert led i din virksomhed: fra at identificere potentielle kunder til at lukke en handel. Konvertér dine manuelle og offline processer, få dem integreret i dit CRM-system og skalér din virksomhed nemt og hurtigt.
Salgsperformance
Hver en krone tæller for salgsafdelingen - og for resten af virksomheden. Giv din salgsafdeling de nødvendige værktøjer for at hjælpe dem med at performe hver gang. Ved et rigtigt opsat CRM-system bør du kunne få en bedre forståelse af salgsperformance opdelt i territorier, fremtidige omsætningsprognoser og forudsigelse af inbound leads gennem dit CRM.
Analyser og indsigter
At generere indsigter fra salgsdata, spotte trends og tracke nøglemålinger/KPI’s giver dig muligheden for at træffe datadrevne beslutninger fremfor ren mavefornemmelse. Disse egenskaber er absolut nødvendige for ethvert godt CRM-system.
Omnichannel kommunikation
Dine kunder og prospekter bør kunne kontakte dig og din virksomhed på de kanaler, de bruger. Et godt CRM-system bør gøre det muligt for din virksomhed at modtage, håndtere og besvare kundehenvendelser fra mobilen, email, sociale medier og en livechat - alt sammen ét centralt sted.
Samarbejde på tværs af organisationen
Kommunikationen på tværs af en organisation bør foregå gennem én samlet kommunikationsplatform, som hjælper medarbejdere med at være forbundede og samarbejde, uanset hvor de er.
Salgsprognoser og kunstig intelligens
Kunstig intelligens er ikke længere blot et buzzword, men en essentiel komponent af ethvert CRM-system, som du skulle overveje at erhverve. At have en AI-assistant i dit CRM-system kan hjælpe salgsafdelingen ved at oplyse om kontekstuel information og identificere anomalier/uoverensstemmelser, som skal håndteres. Derudover kan et CRM-system med kunstig intelligens give proaktive anbefalinger til hele organisationen, som bl.a. kan hjælpe med at øge salgsafdelingens lukkerate.
Tilpasning
Envher virksomhed er unik. Vær sikker på, at det CRM-system, du ender med at vælge, kan personaliseres fra ende til anden nemt og hurtigt, uden at du skal bruge eksterne konsulenter. Derudover bør et godt CRM-system også kunne integreres med andre applikationer og eksterne systemer, som du bruger hver dag, og reflektere din virksomheds processer.
Uden et CRM-system vil virksomheder have svært ved at håndtere kundeinformation og tilbyde support, når der er brug for det. En virksomheds succes afhænger af at vinde tilbagevendende kunder, og CRM-systemer spiller en stor rolle for at opnå det. Ved at gøre en virksomheds brand mere kundeorienteret, har et CRM-system en aktiv og direkte indflydelse på en virksomheds vækst og omsætning, alt imens tidsforbruget på repetitive opgaver og manuelle processer drastisk nedskæres.
Spreadsheets er ikke designet eller udstyret til at udføre CRM-arbejde, og med det stigende fokus på digitalisering af virksomhed vil man nødigt have sit salgs- og supportteam til at rykke baglæns i deres teknologi og muligheder. Spreadsheets kan i de fleste tilfælde hjælpe med at samle enkeltstående virksomhedsoplysninger og kunder i ét ark som database, men i takt med at virksomheden udvikler sig, bliver spreadsheets mindre produktive for hver arbejdsdag, der går.
Ved kun at benytte sig af spreadsheets misser man som virksomhed utroligt meget ud på de vigtige værktøjer, som salgsrepræsentanter og kundeservicemedarbejdere har brug for for at få succes i deres roller. Features som salgsautomatisering eller email- og telefonsintegrationer er blevet en standard for virksomheder – og for en rigtigt god grund. Simpelt og enkelt, spreadsheets kan slet ikke sammenlignes med et velfungerende CRM-system.
Der er mange metrikker og punkter, man kan sammenligne, og her er et udsnit af punkter, man bør overveje, når man vælger et nyt CRM-system:
Forstå dit eget behov
Nu når det er blevet besluttet, at virksomheden leder efter et nyt CRM-system, vil det være en god idé at starte med en dyb grundforståelse for nuværende kriterier, og hvad et nyt CRM-system skal bidrage med. Hvis du er usikker ift. hvad du har brug for for at optimere din virksomhed, så tal med en ekspert og fortæl dem om dine behov og lad dem foreslå den bedst mulige løsning for din virksomhed.
Vær opmærksom på gemte gebyrer og udgifter
Et af de vigtigste kendetegn ved ethvert godt software er, at de ikke tvinger nogen til at betale ekstra med gemte gebyrer og dyre add-ons. Vær sikker på at udbyderens komplette og endelige prisinformation er tilgængelig, og at du er fuldt informeret med, hvad du kommer til at betale på forhånd.
Brugervenlighed
Et CRM-system er kun så godt, som personerne, der bruger det. Dette er et punkt, hvor mange CRM-investeringer går galt i byen. Hvis ens CRM-system ikke er letforståeligt og intuitivt fra starten af, vil brugerne af systemers ofte undersøge alternative måder til at opbevare deres data og interaktioner med kunder, hvormed den vil gå tabt over tid.
Fleksibilitet
Der findes ikke to ens virksomheder, og det gælder heller ikke deres behov. Vær sikker på, at det CRM-system, du vælger, kan tilpasses dine behov og integreres med andre applikationer og softwares, som du bruger hver dag.
Læs anmeldelser online
Dette er en rigtigt god kilde for at lære nuværende kunders produktoplevelser at kende. Produktanmeldelser kan hjælpe dig med at forstå alt, der er at vide om et CRM-system – fra det absolut bedste til det værste. Du bør også undersøge, om udbyderen er aktiv og besvarer kundespørgsmål- og henvendelser.
Sikkerhed og compliance
Dette burde være en selvfølge – vælg en udbyder, der putter sikkerhed og beskyttelse i højsædet af deres forretning. Dit CRM-system bør være 100% compliant med de seneste sikkerhedsstandarder og reguleringer som f.eks. GDPR.
Vores valg ligger på Zoho CRM. Zoho CRM bliver brugt af mere end 250.000 virksomheder af alle størrelser og i alle industrier rundt om i verden. Efter at have leveret verdensførende softwareteknologi til globale virksomheder, har Zoho vundet mange store priser og anmærkninger i CRM-verdenen og bliver konsekvent højt bedømt af både kritikere og brugere.
I ZRM tror vi på, at Zoho CRM kan tilpasses og bruges i enhver virksomhed, også din, uanset størrelse og industri. Kontakt os på livechatten eller prøv det gratis for at starte din CRM-rejse med verdens foretrukne CRM-system.
Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk. Skriv dig op og hold dig opdateret på nyheder, opdateringer og kampagner.
Hold dig opdateret. Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk.
Vores kunder bliver ofte imponerede over, hvor billigt vi kan levere vores services. Se vores priser og sammenlign selv, hvor meget du kan spare.
Vi giver gerne en demo af en eller flere af vores services. Tryk på knappen nedenfor og book en demo i dag!