En del af Zoho One licensen
Opdag fremtiden for kundehåndtering med SalesIQ for at kommunikere med hver besøgende på websitet på hvert stadie i kundens livscyklus. Denne alt-i-en platform fremmer proaktiv kundehåndtering og giver dig mulighed for at starte den rigtige type samtale på præcis det rigtige tidspunkt.
Opret tilpassede handlinger til at omdanne leads til loyale kunder. Med automatiske udløsere og bots kan SalesIQ reagere specifikt på hvert prospects adfærd på forskellige websider, så du kan finjustere dine kundeinteraktioner. Når de har vist interesse, kan du rute hvert prospekt til den agent, der er mest tilbøjelig til at lande aftalen.
Udfør tilpassede handlinger og svar relateret til din specifikke marketing-, salgs- eller supportproces. Spar tid for dine live-agenter ved at bruge en chatbot til at indsamle prospektdatabaser, synkronisere information til din CRM, udløse målrettede e-mail-kampagner, starte en-til-en-chat med den rigtige live-chat-agent og meget mere.
Facilitér bedre samtaler med internationale kunder ved at samtale på deres modersmål ved hjælp af Zoho SalesIQ's realtidsoversættelsesfunktion. Opbyg dit ry på verdensplan, og få dine prospekter til at føle sig hjemme.
Få et overblik over alle dine prospects aktiviteter på dit websted, herunder deres trafikkilde, de sider, de er interesseret i, antallet af gange, de har besøgt dit websted, hvilke live-agenter de tidligere har interageret med, og deres hele chat-historik. Fortsæt med kontekst og tildel chatten til den rigtige agent med et enkelt klik.
Integrér Zoho SalesIQ med dit CRM-system for at sikre, at alle har det fulde billede, uanset hvilken app de i øjeblikket kigger på. Se og tilføj detaljer om leads og kontakter, tildel opfølgningstasks og lav noter - alt sammen uden at forlade live-chat-vinduet.
Uanset hvilken type virksomhed du har, kan SalesIQ hjælpe den med at vokse, samtidig med at den opfylder alle dine planer for kundetilknytning og forbedrer den samlede kundeoplevelse. Find ud af, hvordan det fungerer for din virksomhed.
Desuden er prisen “all-inclusive”, og der er ingen yderligere add-ons eller pakker nødvendige for at integrere telefonisystemer, e-mails, marketing eller andre funktioner.
Lad dine mobilapp-brugere hurtigt komme i kontakt med dig fra enhver sektion i din app. Implementer in-app chat-support og udvid alle de andre fordele ved Zoho SalesIQ til mobilappen, der er tilgængeligt til Android, iOS og React Native.
"Zoho SalesIQ hjalp os med at identificere, hvor vores besøgende kom fra, og generere kvalitetsleads ved at chatte direkte med dem."
Når du bruger Zoho CRM, har du taget det første skridt ind i Zohos store verden. Alt i Zohos økosystem er bygget til at arbejde sammen, og hvis I derfor får behov, der går udover Zoho CRM, kan vi hurtigt finde en løsning inden for Zohos økosystem. Hvis din virksomhed derfor får brug for øvrige løsninger i andre afdelinger, kan man nemt bygge sammenhængende platforme, så hele virksomheden er integreret sammen i ét økosystem – nemt, billigt og hurtigt.
Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer, der gør det muligt at forbinde organisationer på tværs af afdelinger.
Modtager I mange support henvendelser, så er Desk værktøjet, I ikke vidste, I behøvede.
Alt jeres data – ét sted! Med Analytics får i det fulde overblik fra A til Z.
Chat til kunderne og samtidigt et værktøj til at tracke leads rejse på hjemmesiden.
Vores løsninger passer til alle organisationer – store og små. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi er det rigtige match, så skriv til os for en uforpligtende snak om jeres behov.
Vores partnerkode, er den kode, du som ZRM-kunde
skal angive til Zoho for at få mest muligt ud af din løsning.
Hold dig opdateret med de seneste nyheder, puljer, cases og værdifulde indsigter fra ZRM.
Hold dig opdateret med de seneste nyheder og værdifulde indsigter fra ZRM, hvor vi deler: