En del af Zoho One licensen
Skab uforglemmelig kundeservice med Zoho Desk og forenkle kundeservice-operationer, forbedr agentproduktivitet og lever den bedste support til dine kunder og potentielle kunder. Gå aldrig glip af noget.
Giv dine kunder glæde og få dem til at beundre dig! Desk hjælper dig med at være mere tilgængelig for dine kunder, give dem hurtige løsninger og gøre forretning med dig praktisk.
Optimér af kundeservice på alle stadier af kunderejsen og glæd dine kunder hver eneste dag. Desk bemyndiger agenter med kraftfulde værktøjer og hjælpsom sammenhæng, så de forbliver produktive, selvsikre og organiserede.
Opbyg langvarige kunderelationer for en stærkere, mere bæredygtig og sund forretning. Desk hjælper dig med at holde styr på dine kunder, forstå deres behov og konsekvent levere værdi.
Zoho Desk integrerer med over 200 af de mest populære tredjepartsapp-udvidelser og mere end 45 native apps.
Hjælp kunderne, selv når du er væk fra dit skrivebord. Med Zoho Desks mobilapps til Android og iOS kan du lukke sager på farten og få et overblik over din kundeservicestatus med et enkelt blik.
Du kan tilpasse dit helpdesk-software til dine behov og gøre det til dit eget. Du kan ændre skabelonerne for billetformularer, e-mails og meddelelser for at skabe dem, der passer bedst til dine kunders behov.
Omni-channel kommunikation
Samarbejde
Fællesskab
Sikkerhed
Fleksibilitet
"Meget nemt at bruge. Kræver minimal data for at åbne en sag. Meget fleksibel konfiguration af administration. Smukke datarapporter - meget omfattende information. Elsker funktionen, hvor vores kunder kan rate os."
Når du bruger Zoho CRM, har du taget det første skridt ind i Zohos store verden. Alt i Zohos økosystem er bygget til at arbejde sammen, og hvis I derfor får behov, der går udover Zoho CRM, kan vi hurtigt finde en løsning inden for Zohos økosystem. Hvis din virksomhed derfor får brug for øvrige løsninger i andre afdelinger, kan man nemt bygge sammenhængende platforme, så hele virksomheden er integreret sammen i ét økosystem – nemt, billigt og hurtigt.
Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer, der gør det muligt at forbinde organisationer på tværs af afdelinger.
Modtager I mange support henvendelser, så er Desk værktøjet, I ikke vidste, I behøvede.
Alt jeres data – ét sted! Med Analytics får i det fulde overblik fra A til Z.
Chat til kunderne og samtidigt et værktøj til at tracke leads rejse på hjemmesiden.
Vores løsninger passer til alle organisationer – store og små. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi er det rigtige match, så skriv til os for en uforpligtende snak om jeres behov.
Vores partnerkode, er den kode, du som ZRM-kunde
skal angive til Zoho for at få mest muligt ud af din løsning.
Hold dig opdateret. Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk.