Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer.
Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer.
Hos ZRM gør vi os ekstremt umage om at holde vores priser på udvikling, support og licenser så transparente som muligt. Vi ønsker et kontinuerligt forhold med alle vores kunder, og det skal føles rigtigt for alle. Derfor kan man prøve os gratis, skalere med os og endda også opsige uden varsel.
Nogle af vores kunder har ikke brug for store, personaliserede implementeringsprojekter, men vil gerne have en hurtigt og kosteffektiv start med deres CRM-system. Derfor har vi sammensat følgende pakker:
OBS. Alle priser er eksklusiv licenspris, hvilke kan ses her (fra 100 kr.).
Vi laver en simpel, men skræddersyet løsning til jeres behov.
Vi laver en komplet opsæting eventuelt med migration fra legacy systemer.
Vi giver jer den komplette løsning, der tager afsæt i jeres nuværende system.
Hvad betyder partnerkode?
Vores partnerkode, er den kode, du som ZRM-kunde skal angive til Zoho for at få det mest mulige ud af din løsning.
Mange af vores kunder ønsker, at deres nye system altid er opdateret og ajourført samt gradvist udvides med øvrige tilføjelser af features. Hvis du ønsker vores hjælp, så tilbyder vi support- og vedligeholdelseskontrakter for præcis dette:
Hvis din virksomhed har brug for let support i dagligdagen.
Hvis din virksomhed har brug for daglig support i driften og administrationen.
Hvis din virksomhed har brug for maksimal supportoptimering på alle systemer.
Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk. Skriv dig op og hold dig opdateret på nyheder, opdateringer og kampagner.
Det varierer selvfølgelig fra opsætning til opsætning, men en Zoho CRM Enterprise licenspris koster ca. 300 kroner pr. bruger pr. måned, mens en sammenlignelig licens hos Microsoft Dynamics 365 koster ca. 600 kroner og hos SalesForce koster samme ca. 1.100 kroner.
Begge løsninger kræver også typisk yderligere tillægsprodukter for at kunne matche samme funktionalitet som Zoho CRM tilbyder.
Priserne er taget konverteret fra € med kurs 7,44 og fundet her
- SalesForce
- Microsoft Dynamics 365
ZRM’s priser består af tre elementer: 1) månedlig systemlicens, 2) opsætningsgebyr og eventuel 3) supportaftale.
Månedlig systemlicens
De månedlige systemlicenser er sat ud fra Zohos listepriser og er blandt de mest kompetitive på markedet for CRM-systemer.
Opsætning
Vores dygtige udviklere har opsat CRM-systemer i mere end 10 år, og priserne for opsætning er baseret på tidlige implementationsprojekter. Vi justerer løbende priserne for at lære fra vores kunder så vi hele tiden rammer vores kunder i øjenhøjde i et prisleje, alle kan være med på.
Support
Vores dygtige supportteknikere har en lang erfaring inden for IT-support, og i ZRM ønsker vi den bedst mulige fremdrift for vores kunder. Derfor tilbyder vi forskellige supportpakker til en kompetetiv timepris.
Behov er næsten altid forskellige fra virksomhed til virksomhed, og vi tilbyder derfor skræddersyede løsninger.
Vi kan komme med et oplæg, så snart vi har forstået jeres behov. Kontakt os her på hjemmesiden eller på info@zrm.dk for at høre mere om vores løsninger.
Ja, vi vil meget gerne demonstrere mulighederne gennem vores forskellige løsninger. En demosession tager cirka én time, og for at booke en gratis demo skal du blot trykke her.
På grund af 2 ting:
1) Vi anvender Zoho som vores primære udgangspunkt, når vi skal lave en CRM-opsætning for en kunde. Zoho leverer uden tvivl det bedste CRM system til prisen i markedet, og koster typisk kun 20% af deres konkurrenter.
2) Hos ZRM arbejder vi effektivt og med et entreprenør-mindset. Det betyder, at vi ofte kan levere samme kvalitet som andre i markedet, men på en tredjedel af tiden - og færre timer betyder en lavere pris for vores kunder.
For at få et tilbud på en samlet løsning skal du blot kontakte os enten gennem livechatten, på email info@zrm.dk eller på vores formular her på siden.
Ja, det kan du! Log ind på Zoho CRM, tryk på ’Upgrade’-linket på forsiden og følg skridtene på ’Subscription’-siden for at skifte til en ny plan.
Som kunde af ZRM og Zoho er du ikke bundet af nogen kontrakter eller forpligtelser. Zoho CRM er en månedlig eller årlig ’pay-as-you-go’-service, så du kan lave ændringer til dit abonnement og betalingsplan, når du har brug for det uden binding.
Næsten alting er muligt! Kontakt os med dine ønsker og kriterier og så laver vi et individuelt tilbud. Vi tager selvfølgelig udgangspunkt i dine ønsker og kriterier i alle vores pakkeløsninger, men ved højspecialiserede er det oftest skræddersyede løsninger, der rækker uden for vores standardopsætninger og dermed standardpakker.
Ja, vi gør en dyd ud af at være fleksible i pakkesammensætninger og brugen af vores forslåede pakker. Så længe de nødvendige justeringer er inden for en pakke ift. tid og teknisk framework, kan vi godt skifte i pakkerne. Ved specielle ønsker og kriterier opfordrer vi til individuelle henvendelser, så vi kan sammensætte den bedste løsning for jer. Kontakt os på livechatten eller på email info@zrm.dk og så kontakter vi jer hurtigst muligt for en samtale om mulighederne.
For fakturarer udstedt af ZRM ApS accepterer vi kun betaling mod faktura ved bankoverførsel. Månedlige og årlige licenser udstedt af Zoho Corp. kan også betales med kort som Visa, MasterCard, American Express og PayPal. Ved spørgsmål, kontakt venligst faktura@zrm.dk.
I modsætning til mange andre løsninger er ZRM’s løsninger ikke afhængige af ZRM’s eftersupport. Vi anbefaler dog altid en supportaftale, hvis man ønsker løbende opdateringer og finjusteringer.
Nej, det skal man ikke. Vi tilbyder løssalg af licenser, opsætning og support. Det betyder, at hvis du allerede har licenser, så hjælper vi gerne med opsætning og support, og ligeledes hvis du allerede har færdigtopsat system, så supporterer vi meget gerne. Kontakt os på support@zrm.dk for at høre mere om mulighederne.
I ZRM er det vores absolut vigtigste opgave at holde og opbevare al data trygt og sikkert. Vi har valgt at samarbejde med Zoho Corp., som har deres fysiske faciliteter stringent overvåget døgnet rundt alle årets dage med biometrisk adgang samt avanceret ild/oversvømmelse og tyverisikringssystemer. Deres sikkerhed på netværkssystemet er blandt det bedste verden over med den seneste enkryptering og indbrudsdetektion og forebyggelsesteknologier. Hvis du er interesseret i at lære mere om Zohos databeskyttelses forbehold, så tryk her.
– Anand Goyal, Director, Amazon India
Når du bruger Zoho CRM, har du taget det første skridt ind i Zohos store verden. Alt i Zohos økosystem er bygget til at arbjede sammen, og hvis I derfor får behov, der går udover Zoho CRM, kan vi hurtigt finde en løsning inden for Zohos økosystem. Hvis din virksomhed derfor får brug for øvrige løsninger i andre afdelinger, kan man nemt bygge sammenhængende platforme, så hele virksomheden er integreret sammen i ét økosystem – nemt, billigt og hurtigt.
Hold dig opdateret. Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk.
Vores kunder bliver ofte imponerede over, hvor billigt vi kan levere vores services. Se vores priser og sammenlign selv, hvor meget du kan spare.
Vi giver gerne en demo af en eller flere af vores services. Tryk på knappen nedenfor og book en demo i dag!