Brug for akut hjælp?
Akutte opgaver forstås som udviklingsopgaver eller nedbrud, som sker grundet uforudsete hændelser – uanset hvornår de opstår
Mandag til fredag
08:00 til 21:00
Lørdag og søndag
10:00 til 22:00
Akut assistance
For at ZRM kan løse en akut opgave, skal der refereres til et ticketnummer, som fås gennem den normale supportkanal på mail til support@zrm.dk med [AKUT] skrevet i emnefeltet
Betingelser for akut support
- ZRM er ikke ansvarlig for forsinkelser, der skyldes force majeure eller andet i tredjepartssoftwares, som ikke styres af ZRM.
- Akutte opgaver er som udgangspunkt uden beregning, hvis det skyldes nedbrud, som Virksomheden ikke selv er skyld i.
- Såfremt ZRM skal rette op på elementer, Virksomheden selv er skyld i, som skal løses akut, vil Virksomheden blive faktureret en timepris på 2.000 kr. eks. moms.
- Akutte opgaver beregnes altid med minimum én (1) time, også selvom opgavens omfang er mindre end dette.
- Når en akut sag sendes til ZRM, går ZRM i gang med at løse den med det samme. Medmindre det vurderes, at opgaven tager mere end 8 timer at lave, bliver Virksomheden ikke underrettet over tidsestimatet, hvis ikke der er givet eksplicit ønske om at få det tilsendt.