Brug for akut hjælp?
Akutte opgaver forstås som udviklingsopgaver eller nedbrud, som sker grundet uforudsete hændelser – uanset hvornår de opstår
Mandag til fredag
08:00 til 21:00
Lørdag og søndag
10:00 til 22:00
Akut assistance
For at ZRM kan løse en akut opgave, skal der refereres til et ticketnummer, som fås gennem den normale supportkanal på mail til support@zrm.dk med [AKUT] skrevet i emnefeltet
Betingelser for akut support
- ZRM er ikke ansvarlig for forsinkelser, der skyldes force majeure eller andet i tredjepartssoftwares, som ikke styres af ZRM.
- Akutte opgaver er som udgangspunkt uden beregning, hvis det skyldes nedbrud, som Virksomheden ikke selv er skyld i.
- Såfremt ZRM skal rette op på elementer, Virksomheden selv er skyld i, som skal løses akut, vil Virksomheden blive faktureret en timepris på 2.000 kr. eks. moms.
- Akutte opgaver beregnes altid med minimum én (1) time, også selvom opgavens omfang er mindre end dette.
- Når en akut sag sendes til ZRM, går ZRM i gang med at løse den med det samme. Medmindre det vurderes, at opgaven tager mere end 8 timer at lave, bliver Virksomheden ikke underrettet over tidsestimatet, hvis ikke der er givet eksplicit ønske om at få det tilsendt.es altid med minimum én (1) time, også selvom opgavens omfang er mindre end dette.