En del af Zoho One licensen
Oplev et top-integreret telefonisystem til CRM og kundeservice. Hurtig og gnidningsfri integration betyder mere effektive og produktive opkald – på få minutter.
Book flere møder og luk aftaler hurtigere med PowerDialer, klik-til-opkald, realtids-coaching og flere cloud-muligheder.
Gør kundeoplevelsen til en konkurrencefordel med cloud call center IVR-menuer, færdighedsbaseret routing, live opkaldsovervågning og mere.
Få fjernet gætværket. Overvåg individuelle og teammæssige målinger i realtid for at begynde at lave målbare forbedringer.
Integrér let med de cloud-baserede forretningsværktøjer, som hver afdeling er afhængig af for at få arbejdet gjort og bane vejen for mere tilfredsstillende kunderejser.
Få det cloud-baserede telefonsystem, som fjernhold bruger til at forblive forbundet og problemfrit arbejde hjemmefra eller hvor som helst.
Hvorfor ikke fremskynde din dag ved at foretage opkald med ét klik direkte fra din CRM- eller helpdesk-værktøj? Når du tilslutter din CRM, vil du også have adgang til skærmpop under indgående opkald, automatisk opkaldsregistrering og med ZRM’s brugerdefinerede integrationer kan du vælge de in- og efteropkaldsoptioner, du ønsker.
Ubegrænsede opkald
HD kvalitet
Opkald fra computer
Opkald fra mobil-apps
Simpel opkaldsoverførsel
Fastnet- og mobilnumre i 65 lande
Tilpasset velkomsthilsen
Interaktiv stemmebetjening
Statistik og opkaldslogfiler
CRM-synkronisering
"Vi har øget vores kvoter med 10% på grund af data, som vi har indsamlet fra opkaldsmærkning og analyse fra Aircall."
Når du bruger Zoho CRM, har du taget det første skridt ind i Zohos store verden. Alt i Zohos økosystem er bygget til at arbejde sammen, og hvis I derfor får behov, der går udover Zoho CRM, kan vi hurtigt finde en løsning inden for Zohos økosystem. Hvis din virksomhed derfor får brug for øvrige løsninger i andre afdelinger, kan man nemt bygge sammenhængende platforme, så hele virksomheden er integreret sammen i ét økosystem – nemt, billigt og hurtigt.
Alle vores services tager udgangspunkt i Zohos mange applikationer, der gør det muligt at forbinde organisationer på tværs af afdelinger.
Modtager I mange support henvendelser, så er Desk værktøjet, I ikke vidste, I behøvede.
Alt jeres data – ét sted! Med Analytics får i det fulde overblik fra A til Z.
Chat til kunderne og samtidigt et værktøj til at tracke leads rejse på hjemmesiden.
Vores løsninger passer til alle organisationer – store og små. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi er det rigtige match, så skriv til os for en uforpligtende snak om jeres behov.
Vores partnerkode, er den kode, du som ZRM-kunde
skal angive til Zoho for at få mest muligt ud af din løsning.
Hold dig opdateret. Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk.
Hold dig opdateret med de seneste nyheder og værdifulde indsigter fra ZRM, hvor vi deler: