KFUMs Idrætsforbund er en af Danmarks største sportsforeninger, med mange lokale klubber og nationale aktiviteter, der kræver omfattende koordinering og medlemshåndtering. Med ZRM’s hjælp har KFUM fået en specialtilpasset CRM-løsning, som effektivt styrker kommunikationen og letter den administrative byrde.
Før ZRM’s løsning var KFUM afhængig af manuelle processer og flere forskellige systemer, som gjorde det tidskrævende at administrere medlemmer, events og kommunikation. De spredte data og manglende automatisering skabte ineffektivitet og begrænsede KFUM’s evne til at holde kontakten med deres mange medlemmer.
ZRM udviklede et CRM-system, som centraliserer al medlems- og eventstyring samt automatiserer kommunikation og opfølgninger. Systemet blev skræddersyet til KFUM’s behov, hvilket gør det muligt at håndtere alt fra medlemsindskrivning til eventregistrering i én løsning. Integrationen med Outlook gør e-mail- og kalenderstyring nemmere, mens brugervenlige dashboards giver et hurtigt overblik over engagement og deltagelse.
KFUM’s system inkluderer bl.a.:
Vi skaber mere tid og mere overblik, så virksomheder kan fokusere på at forbedre deres produkt og at sælge.
ZRM har været en vigtig samarbejdspartner i opsætningen af vores Zoho CRM. De tog sig tid til at forstå vores behov, sparrede med os ift. vores ønsker og tilpassede det, så det understøtter vores daglige arbejde bedst muligt. Deres ekspertise med integrationer har sikret, at Zoho fungerer godt med vores eksisterende værktøjer og gør vores arbejdsprocesser mere effektive. Teamet er og har været professionelle og lyttende gennem hele processen, og vi sætter pris på deres fair priser. Vi er glade for vores gode relation til ZRM og ser frem til fremtidige projekter sammen.
Hold dig opdateret. Vi deler løbende nyheder fra ZRM og Zohos verden af software med vores netværk.