Edit Content
Kundecase

Skræddersyet CRM til Resights satte endnu mere gang i væksten

Hvem er Resights?

Resights er en virksomhed i rivende udvikling, som allerede efter seks måneder kunne præsentere sorte tal på bundlinjen og i dag tæller 1.000+ kunder. Resights tilbyder enkel og nem adgang til ejendomsdata, hvilket sparer tid og muliggør mere informerede beslutninger for at vækste din virksomhed i dag.

Med et team på 45 medarbejdere og en kundeportefølje, der spænder over advokater, arkitekter, ingeniører, investorer, ejendomsmæglere, ejendomsudviklere og revisorer, har Resights hurtigt etableret sig som branchens førende dataplatform. Deres ambitioner er store og internationale, og målet er at automatisere dataprocesser inden for ejendomssektoren.

Udfordringen for Resights

Det betød i sidste ende potentiel tabt omsætning, da der blev brugt unødvendige ressourcer på manuelle opfølgninger og statusopdateringer.

Løsningen for Resights

ZRM implementerede et CRM-system, der er integreret til Resights’ egen software. Det har givet centralisering af kundedata og markedsføringsdata samt muligheder for at tracke, hvornår og hvordan kunder bruger Resights’ platform og software. Samtidigt er systemet opbygget ud fra deres ønsker og tanker om foretrukne arbejdsgange – og ikke omvendt, så systemet bakker op om Resights’ måde at arbejde på.

Systemet er derudover lavet, så det kan bruges og administreres fra mobilappen.

 

Resights’ system inkluderer:

 

Fuld integration til egen platform

Integration til CVR-registreret

Ét samlet overblik til salg og customer success med funnels og kommunikation til og fra kunder og leads

Se videoudtagelse

Picture of Skal vi også vækste din virksomhed?

Skal vi også vækste din virksomhed?

Vi skaber mere tid og mere overblik, så virksomheder kan fokusere på at forbedre deres produkt og at sælge.

ZRM har samlet alt data ét centralt sted og inkluderet mange automatiseringer.

Nogle af de udfordringer, vi havde med vores tidligere sytem, var, at der var rigtigt mange manuelle processer for vores teams. Samtidigt lå alt vores kundedata spredt på flere forskellige platforme.

Lars Horsbøl Sørensen

CEO